Dažniausiai užduodami klausimai

D.U.K

Kiek laiko trunka personalizuotų produktų gamyba?

Personalizuotų produktų gamyba trunka nuo 1 d.d iki 15 d.d. Priklausomai nuo pasirinkto produkto. Prie kiekvieno produkto rasite pateiktą preliminarų gamybos ir pristatymo laiką. Kalėdiniu laikotarpiu pristatymo ir gamybos terminai gali ilgėti.

Kiek laiko trunka pristatymas?

Pristatymas trunka nuo 1 d.d. iki 3 d.d.

Ar galima atšaukti mano užsakymą?

Taip, užsakymą galima atšaukti per 3 valandas nuo jo pateikimo. Susisiekite el paštu ponascukrius@gmail.com

Ar galiu pakeisti savo pristatymo adresą?

Jeigu jūsų užsakymas dar nėra išsiųstas, galime pakeisti pristatymo adresą. Atsiųskite mums el paštu ponascukrius@gmail.com naują adresą kuo įmanoma greičiau. Jeigu jau užsakymas yra išsiųstas adreso pakeisti nebėra galimybės.

Ar taikote nuolaidas dideliems užsakymams?

Žinoma! Susisiekite dėl detalesnės informacijos ponascukrius@gmail.com

Ar turiu įkelti būtinai apkarpytą nuotrauką?

Tikrai ne. Viskuo pasirūpinsime mes. Jums tereikia įkelti nuotrauką!

Kokio tipo nuotraukos yra reikalingos?

Nuotraukos produktams yra reikalingos kuo aukštesnės kokybės, nesusiliejusios.

Ar galiu pamatyti kaip atrodo prekė su mano nuotrauka/tekstu prieš perkant?

Taip, žinoma galite! Atsiųskite mums el. laišką su norima preke ir tekstu/nuotrauka ir mes jums pateiksime produkto peržiūra. Produkto peržiūra negarantuoja, jog prekė atrodys identiška kaip pateiktoje peržiūroje.

Ar gali būti ant prekės ne viena augintinio nuotrauka ar augintinių vardai?

Taip, žinoma. Ant prekių gali būti keletas augintinių nuotraukų/vardų.

Ar tik šuniukių ir kačiukių nuotraukos gali būti ant prekių?

Tikrai ne, galite ant prekių uždėti bet kokias gyvūnų nuotraukas.

Ar galiu pakeisti nuotrauką/tekstą?

Per 3 val. nuo pateikto užsakymo galite susisiekus el. paštu ponascukrius@gmail.com pakeisti tekstą/nuotrauką. Po 3 val. tokios galimybės nebelieka.

Ar galiu grąžinti savo užsakymą?

Personalizuotoms prekėms negalime taikyti standartinės pinigų grąžinimo politikos. Personalizuotos prekės nėra priimamos atgal. Tačiau, jeigu jums nepatinka jūsų užsakytas produktas susisiekite el.paštu ponascukrius@gmail.com ir mes pasistengsime išspręsti iškilusią problemą.

Padariau klaidą įrašant vardą ir pateikiau užsakymą, ką daryti?

Susisiekite kuo įmanoma greičiau el. paštu ponascukrius@gmail.com nurodant užsakymo numerį ir pateikiant taisyklingai parašytą vardą. Jeigu per 3 val. nuo pateikto užsakymo nesusisiekėte, jis automatiškai siunčiamas į gamybą ir jokie pakeitimai bei užsakymo atšaukimas negalimi.

Gavau prekę, tačiau vardas parašytas netaisyklingai. Ką daryti?

Ant prekių vardai/nuotraukos yra naudojami tokie, kokius jūs pateikiate atliekant užsakymą. Jeigu pasitikrinus užsakymo formoje vardas sutampa su jūsų gautu produktu, mes neprisiimame atsakomybės už padarytas kliento gramatines klaidas įrašant vardą/pateikiant nuotrauką. Jeigu vardas/nuotrauka nesutampa ant produkto su užsakymo formoje pateiktu vardu/nuotrauka, tuomet pilnai galime grąžinti pinigų sumą arba atsiųsti naują produktą su taisyklingai pateikta informacija.

Ar priimate individualius užsakymus?

Taip, susisiekite dėl norimo dizaino ar prekės ir padėsime ją sukurti! El. paštas ponascukrius@gmail.com

Nerandu savo norimos spalvos ant produktų, ką daryti?

Jeigu žinote kokios spalvos norite, tačiau nerandate jos tarp spalvų pasirinkimo parašykite mums ponascukrius@gmail.com spalvos hex kodą arba spalvos pavadinimą ir mes sukursime produktą su jūsų norima spalva.

Nežinau savo augintinio veislės, bet noriu įsigytį prekę, ką daryti?

Jeigu nežinote savo augintinio veislės prie pateikto produkto yra nuotraukų su augintinių veislių ausimis, pasirinkite ausis tas, kurios labiausiai panašios į jūsų augintinį ir įrašykitę į skiltį "Veislė".

Neradai atsakymo? Susisiek!